maandag 14 september 2009

En net als je denkt dat het genoeg is geweest ...

dan ligt je identiteitskaart terug aan de hotelreceptie!

Ik kwam net terug van het postkantoor waar ik geld probeerde te bemachtigen dat mijn lieftallige mama me had opgestuurd (Leve Western Union!), maar niet kreeg zonder identiteitskaart. Niet zo leuk dus, zeker als ze bijna geen Engels begrijpen en je doodmoe bent.

Maar toen kwam ik dus aan de receptie van mijn hostel en overhandigden ze mij een stapeltje kaarten die iemand daar had afgegeven. O, wat zie ik die receptionistes toch graag! Zeker toen ze me ook een brief gaven om mijn pakketje met mijn computerkabel af te halen. Dan maar terug naar het postkantoor om fier als een gieter mijn paspoort te tonen, mijn centjes en pakje te ontvangen! Hoe kan het toch verkeren ...

De rest van de avond zat er een glimlach op mijn gezicht geplakt.

En dat was nog maar het begin van het weekend:
zaterdagmiddag vertrokken we met 83 Erasmussers op 1 bus naar een 'Lakehouse' (inclusief sauna en vijver!) voor een 'Welcomeparty'. Meer uitleg is niet nodig denk ik ...
Foto's zijn er nog niet, want ik heb nog geen fototoestel.
De aankoop wordt nog even uitgesteld omdat ik een nieuwe gsm nodig heb.

Wel al een nieuw nummer en een geleende gsm: 20319618!

1 opmerking:

  1. Dat wordt nog je leukste herinnering, later, net zoals toen ik op mijn zeventiende (voor jou: twee jaar geleden) met de fiets per ongeluk iemand op zijn smoel deed belanden en daarna vluchtmisdrijf pleegde. Nu moet ik altijd lachen, lachen, lachen daarom. Zo van "haha, en die had helemaal geen tanden meer in zijn kop! Allez toch niet in zijn mond!"

    Gouden tijden. Hou je goed, Fien.

    BeantwoordenVerwijderen