zondag 20 september 2009

De tijd snelt!

Morgen ben ik hier al 3 weken, man dat gaat rap!
Een goed teken dus!
Morgen gaan we wat flatjes bekijken en hopelijk zit er iets goeds tussen!
(donderdag hebben we er 1 gezien met een miserabele badkamer vol schimmel. De keuze was vlug gemaakt.)
Ik praat de hele tijd over 'we', 'we' zijn dus Basia, een Pools meisje die geneeskunde studeert, Ieva, een Litouwse tandarts in spe en ik. We verlangen alledrie echt keihard naar ons eigen 'stekje'!

Verder had ik een super weekend, na een heel drukke week.
Vrijdag ben ik de Belgische jongens die hier op reis zijn, weer tegen het lijf gelopen.
(Riga is dus niet zo groot.)
Vandaag zijn we naar de zee geweest!
Het was prachtig weer, dus we wilden ervan profiteren.
Hier is de kust niet volgebouwd. Er is zee, strand en daarna bomen, echt mooi!
Sinds zaterdag heb ik ook een fototoestel, dus foto's volgen snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten